Siirry pääsisältöön

Ykkösbasaari ft. Blogit

Moikka!

Mä sain juuri mun viimeisen suuremman opiskelun kirjoitusprojektin loppuun ja nyt ajattelin tulla vinkkaamaan teille yhdestä tapahtumasta. Nimittäin Seinäjoen Ykkösbasaarilla järjestetään tänä sunnuntaina 26.3 jo toista kertaa bloggaajakirppis, jossa mäki oon tänä vuonna mukana! 

Bloggaajien kirppispöytien aarteiden lisäksi tapahtumassa on luvassa luentoja, joita me bloggaajat pidämme. Itse pidän kolme erilaista hyvinvointiaiheista luentoa ja Saijis-blogin Saija sekä Fashion Poetry -blogin Elisabeth luennoivat blogeistaan ja blogimaailmasta yleisesti :) Aika mahtavalta kuulostaa vai mitä? Tämän lisäksi basaarilla tehdään päivän aikana ilmaisia pikakampauksia ja kynsien lakkauksia.


Mulla on ensi viikon keskiviikkona tiedossa Jyväskylän kämpän muuttopuuha ja perjantaina muutetaan taas Seinäjoen päässä kamat uuteen asuntoon. Oonkin nyt aika reilulla kädellä heittänyt kirppiskasaan käyttämättömiksi jääneitä vaatteita ja muita juttuja. Mun pöydästä voi siis sunnuntaina löytää pääasiassa vaatteita ja asusteita, mutta myös joitakin sisustusjuttuja ja muita sekalaista :)

Toivottavasti nähdään sunnuntaina basaarilla!

Ykkösbasaari
Teollisuustie 18
Seinäjoki

♥ Marjut

Kommentit