Siirry pääsisältöön

New home details

Viimeiset seitsemän päivää ovat olleet aikalailla täynnä muuttokuorman tekoa ja purkua. Viime keskiviikkona tyhjäsin Jyväskylän asunnon, torstaina pakkailtiin meidän vanhaa asuntoa Seinäjoella ja perjantaina muutettiin uuteen asuntoon. Viikonloppu oli aika hektistä tavaroiden purkua ja maanantaina aloitinkin viimeisen parin viikon harjoitteluni. Tänään on ollut oikeastaan ensimmäinen päivä, kun oon ehtinyt pysähtyä vähän pidemmäksi aikaa fiilistelemään ympäristöä ja tämän hetkistä elämää. Mä oon täysin rakastunut meidän uuteen asuntoon! Terassille alkaa paistaa aurinko iltapäivällä ja oonkin siellä tänään istuskellut nauttimassa kahvia. Life is good! ♥

Teen viimeistään huomenna valmiiksi kehonhuoltoon liittyvän postauksen, joka sisältää muun muassa asioita yhdeltä pitämältäni bloggaajakirppiksen luennolta. Sitä ennen haluan kuitenkin jakaa muutaman mustavalkokuvan meidän uudesta asunnosta!




Muutto on ollut kyllä sinällään tosi hauskaa, nimittäin oon löytänyt kaikkia aarteita, joita en edes muistanut omistavani! Mulla on ollut viimeiset kolmisen vuotta tavaroita noin kolmessa eri paikassa, joten oon ehtinyt täysin unohtaa mitä kaikkea kivaa sitä omistaakaan :) Muun muassa tuohon Arabian Runon kulhoon rakastuin muutama vuosi sitten palavasti ja olin niin iloinen kun löysin ja sain sen taas käyttöön ♥ Toisena juttuna on mun Riviera Maisonin sisustustavarat ja -astiat, joita voisin hamstrata jatkuvasti lisää. Läheiset onkin jo tottunut nauramaan mun RM:n hössötykselle :'D


Viimeisin ihastus sisustuksessa on marmori. Marmori onkin ollut nyt paljon esillä joka paikassa ja vaikka oon yleensä vähän "vastarannan kiiski", on marmori vienyt myös mut täysin mukanaan. Löysin Torista todella edullisesti kivoja marmorisia alustoja ja keittiövälineitä, jotka ovat päässeet heti paraatipaikalle :)

Mitkä on teidän tämän hetken must-juttuja sisustuksessa?

Seuraavassa postauksessa keskitytään kehonhuollon saloihin, näkemisiin!

♥ Marjut

Kommentit